9 Aralık 2010 Perşembe

Yeni yılbaşı tasarımlarım:)

Baktım ki yılbaşı ile ilgili aksesuarlar beğenildi ve satın alınmaya erkenden başlandı bende yenilerini tasarlayıp sizinle paylaşayım dedim:) Yılbaşı yaklaşıyor aksesuarınızı ya da hediyelerinizi zaman daralmadan bir kenara koyun derim:)


Öncelikle sizinle şirin anahtarlıkları paylaşıyorum. En çok beğenilen ürünlerdir. hem erkeklere hemde kızlara hediye olarak ya da kendize alabilirsiniz.


Adet Fiyatı 6 TL





Sırada broşlarım var. Broşlarda kullandığım geyiklere beyazları eklendi. Özellikle kahverengi, koyu yeşil içine beyaz geyikli broş favorim:)

Adet Fiyatı 12 - 15 TL

Bana mail ile sorabilirsiniz. (gismondadesigned@gmail.com) / (gizemcakk@gmail.com)








Tabikide taçlarımızı unutmadım :)

Taçlarda da yine şık ve bir o kadar da şirin tasarımlar var. Özellikle papyonlu geyik ve kartanesi beğenilen tasarımlardan.

Adet Fiyatı 13 TL














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder