7 Aralık 2010 Salı

Gismonda'dan son mamüller

Yeni broşlarımda kahverengileri, grileri ve tonlarını ağırlıklı olarak kullandım. Kahverengi kışın en çok kullandığım renklerden. Bu broşları da hem kazak ve hırkalar ile hemde kalın kabanlarımızın üzerine kullanabiliriz. Sade, geçen seneden kalma bir kıyafetinizi yenilemek için çok hoş aksesuarlar. Kullanmanızı tavsiye ederim:)




İlk broşumuz anne emeği göz nuru motiflerle hazırlandı. Kahverengiye en yakıştırdığım renk sarıdır. Bu broştada sarı, kahverengi ve altın rengini birlikte kullandım. Fiyatı 15 TL







İkinci broşumda spor bir şıklık göze çarpıyor. Konsept olarak bu senenin modası olan denizci temasına uygun olarak Metal çapa materyalini kullandım. Alt zemininde de kalın iplikten beyaz elişi kullandım.
Fiyatı 15 TL





Üçüncü broşumda lacivert ve gri keçe kullandım ve üst tarafını da yine krem rengi motif ile süsleyip ortasına da metal düğme ekledim. Çok spor duran bir broş. Boyut olarak 7*7 cm bir kare gibi düşünebilirsiniz.
Fiyatı 13 TL







Dördüncü broşta yine kahverengi tonlarını görüyoruz. Bu sefer kahverengi, hardal rengi keçelerle birlikte açık kahve ve beyaz kareli kurdela ile şirin ama bir o kadar da şık bir tasarım ortaya çıktı. Hafif bir broş olduğundan gömleklerle bile kullanabilirsiniz.
Fiyatı 13 TL



En beğendiğim broşlarımdan biri olan bu bordo keçeli broşta altın, bordo ve gri uyumu benim çok hoşuma gidiyor. Kullanım seçenekleri olarak çok alternatifli. Ortasındaki ışığa göre renk değiştiren taşta çok şık bir görünüm veriyor. Alttan sarkan ince danteller de ayrıca klasik bir tarz yakalıyor.
Fiyatı 17 TL





Hep tekrarladığım gibi dostlara elden teslim, ama isteyenlere de kargo ile teslimat yapmaktayım. 50 TL ve üzeri alımlarda kargo ücreti tarafıma aittir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder